Reisverslag Nieuw-Zeeland - Reisverslag uit Nadi, Fiji van Justin Tukker - WaarBenJij.nu Reisverslag Nieuw-Zeeland - Reisverslag uit Nadi, Fiji van Justin Tukker - WaarBenJij.nu

Reisverslag Nieuw-Zeeland

Blijf op de hoogte en volg Justin

19 April 2018 | Fiji, Nadi

Gisteren hebben we Nieuw-Zeeland verlaten en zijn we naar Fiji gevlogen. De afgelopen drie weken zijn we vanaf Auckland op het Noordeiland via de veerboot naar Christchurch op het Zuidereiland gereden. Het waren drie zeer uiteenlopende weken, zo hebben we temperaturen van 0 graden met sneeuw tot 30 graden en volop zon meegemaakt. Verder hebben we heel veel verschillende soorten landschappen gezien: regenwoud, besneeuwde bergtoppen, witte stranden met felblauwe zee en eindeloze knalgroene grasvlaktes met gigantisch veel schapen, Nederland is er nog niks bij.

Enkele hoogtepunten van de reis waren Auckland zelf, het geothermisch gebied rondom de plaats Rotorua, het Abel Tasmanpark, twee grote gletsjers en het zien van honderden wilde dolfijnen bij de plaats Kaikoura. Van deze hoogtepunten zijn wat foto's bijgevoegd onderaan dit verslag. Ondanks dat we een druk schema hadden, hebben we ook enkele dagen gewoon uitgerust en niets gedaan, dat is af en toe ook wel eens lekker!

Gisteren zijn we dus vanaf Christchurch naar Nadi op het eiland Fiji gevlogen. Hier zullen we een week verblijven op hetzelfde resort waar we vooral veel zullen gaan genieten van de rust en de zon, met af en toe een klein uitstapje. Na deze week Fiji zetten we dit voort op het naastgelegen eiland Samoa, waar we ook ongeveer een week zullen verblijven.

Na ons bezoek aan deze twee eilanden, zullen we weer een nieuw reisverslag schrijven.

Liefs,
Marit en Justin

• 20 April 2018 - 12:09

Greet:

Begin een beetje jaloers te worden op al die mooie dingen die jullie meemaken maar geniet vooral