Reisverslag West-Amerika - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Justin Tukker - WaarBenJij.nu Reisverslag West-Amerika - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Justin Tukker - WaarBenJij.nu

Reisverslag West-Amerika

Blijf op de hoogte en volg Justin

31 Maart 2018 | Nieuw Zeeland, Auckland

We zijn weer in een nieuw land en daarom dus ook weer een nieuw reisverslag!

De afgelopen 2 weken hebben we een rondreis gemaakt in West-Amerika. In deze twee weken tijd zijn we in 4 staten geweest en hebben we bijna 5000 kilometer gereden. We hebben de grote steden Las Vegas, Los Angeles en San Fransisco bezocht en veel mooie parken en natuur gezien, zoals de Grand Canyon, Bryce Canyon en Death Valley. Ook hebben we Highway 1 langs de westkust afgereden. We hebben veel verschillende dieren gezien, zoals zeehonden, zeeleeuwen, zeeolifanten en zeeotters. Maar ook bighorn sheep, elanden en ezels.

De tijd in Amerika was vooral leuk omdat het verschil tussen uitgestrekte natuur en de miljoenensteden zo groot is, maar toch zo dicht bij elkaar is. Zo kun je in relatief korte tijd een heel afwisselende reis maken. Onder dit bericht staan enkele foto's van onze tijd in Amerika.

Maar inmiddels zijn we dus weg uit Amerika en alweer 3 dagen aan het reizen in het volgende land, namelijk Nieuw-Zeeland. Hier zullen we in 3 weken tijd een reis maken vanaf Auckland op het Noordereiland naar Christchurch op het Zuidereiland. Een verslag van onze reis door Nieuw-Zeeland volgt dus over 3 weken!

Veel liefs en tot het volgende verslag,
Justin & Marit

• 31 Maart 2018 - 10:25

Greet:

het is toch geweldig dat jullie dit allemaal kunnen doen geniet ervan

groetjes greet

• 31 Maart 2018 - 11:47

Eline:

Lieve allebei,
    Wat hebben jullie al veel gezien, gereisd en meegemaakt.
    Heel veel plezier met het vervolg van jullie reis❤️

• 31 Maart 2018 - 19:40

Dina Luik: